بورس لامپ در تهران کجاست؟

بورس لامپ در تهران کجاست و عمده فروشی لوازم الکتریکی در تهران

اگر به دنبال بهترین لوازم روشنایی مثل آباژور، لامپ‌های ال ای دی، انواع لوستر با مدلهای متنوع و مخصوصا قیمت مناسب هستید؛ بهترین مکان لاله زار تهران است. در واقع لاله زار مرکز فروش لوازم الکترونیکی و بورس لامپ در تهران است و کلیه لوازم سیم، کابل تلفن، لوستر، دوربین مداربسته، آیفون تصویری، درب اتوماتیک، درب ضد سرقت و هزاران محصول دیگر در آنجا به فروش میرسد.

حال چرا این خیابان معروف و پرتردد است و به یکی از مراکز فروش عالی لوازم الکترونیکی تبدیل شده است؟ در ادامه با ما باشید تا راز شگفتی لاله زار تهران را بدانید.

پیشنهاد مطالعه: لیست شرکت های تولید کننده لامپ

خیابان لاله زار کجاست؟ چگونه مکانی است؟

قدیمی‌ترین خیابان تهران که از گذشته تا به امروز یکی از راسته‌های معروف و پرتردد تهران بوده است. اگرچه امروز تبدیل به بورس لوازم روشنایی و لوستر شده است، اما روزگاری این خیابان با داشتن سینماها و سالن‌های تئاتر و موسیقی؛ مرکز فرهنگی پایتخت و حتی کشور بود و همچنین با آثار تاریخی متعدد و فراوانش یکی از جاذبه‌های پایتخت برای علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ است. بیش از ۱۵ سینمای تهران در این خیابان قرار داشتند و اینجا گذر فرهنگی تهرانی‌های قدیم بود.

لاله زار که طول آن ۲ کیلومتر و به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود؛ بین میدان امام خمینی (توپخانه) و خیابان انقلاب قرار دارد و تاریخچه احداث آن به زمان ناصرالدین شاه قاجار برمی‌گردد.

سالن تئاتر نصر، سینما متروپل، سینما ایران، سینما کریستال، مهمانپذیر لاله، خانه اتحادیه یا امین السلطان، خانه کنت دومونت فورت، کافه پارس، گراند هتل، خانه معین التجار بوشهری، خانه صادق هدایت، خانه مشیرالدوله پیرنیا، … از بناهای تاریخی واقع در خیابان لاله زار هستند که همچنان در میان انبوه مغازه‌های فروش لوازم روشنایی به حیات خود ادامه می‌دهند، حتی با اینکه سینماها تعطیل شده‌اند.

کوچه‌های تاریخی بارید، برلن و مهران به لاله زار وصل می‌شوند. به دلیل همین جذابیت‌ها لقب  «شانزه لیزه» را به خود گرفت. پیاده روی در این خیابان به همه علاقه‌ مندان تاریخ و تهرانگردی توصیه می‌شود.

خیابان لاله زار بورس فروش لوازم الکترونیکی

اینکه چرا خیابان لاله‌ زار از یک مرکز فرهنگی و تفریحی به بورس لوازم الکتریکی تبدیل شد؛ برمیگردد به شخص آقای امانت، که حدود سال 1324 و 1325 مغازه الکترونیکی خود را در این مکان افتتاح کرد و در همان سال نمایندگی برند سوئیسی الکترولاندیس نیز توسط آقای افضلی پور در این خیابان افتتاح شد.

خیابان لاله زار بورس لوازم الکتریکی
خیابان لاله زار یکی از شلوغ ترین منطقه های تهران است.

بعد از آن بود که خیابان لاله زار رفته رفته تغییر کاربری داد و مکان‌های تفریحی و بناهای تاریخی و جذاب همانند رستوران‌ها و کافه‌ها و سینماها و مکان‌های قدیمی از بین رفتند و امروزه فروشگاه‌های لوازم برقی در این راسته فعالیت می‌کنند.

در این راسته می‌توانید انواع لوسترها، چراغ‌های تزیینی، لامپ‌های ال ای دی، انواع کالاهای برق ساختمان و صنعتی مانند دوربین مداربسته، آیفون تصویری، کابل و پریز و همچنین ساعت‌های رومیزی و حتی تابلوهای دیواری را در این منطقه به راحتی از گران گرفته تا ارزان و با بهترین کیفیت پیدا و خریداری کنید.

راه‌های دسترسی آسان به خیابان لاله زار تهران

سریع‌ترین و راحت‌ترین مسیر رسیدن به لاله زار استفاده از مترو است. می‌توانید بعد از پیاده شدن از خط یک متز ایستگاه سعدی با 5 دقیقه پیاده روی به سمت غرب در خیابان جمهوری به خیابان لاله زار برسید. همچنین در تقاطع خطوط  یک و دو، ایستگاه مترو امام خمینی، می‌توانید از قطار پیاده شده و از درب شمالی خارج شوید تا به ابتدای خیابان لاله‌زار برسید.

از اتوبوس هم می‌توانید برای رفتن به لاله زار استفاده کنید؛ با انتخاب ایستگاه سعدی یا امام خمینی، از تردد اتوبوس‌‌هایی که در این مسیر تردد می‌کنند، باخبر شوید و از آن‌ها استفاده کنید. پایانه‌های تاکسی میدان آزادی به میدان توپخانه (میدان امام خمینی) نیز قابل استفاده هستند.

بازار لاله زار تهران
مغازه های لاله زار تهران

ساعت کاری لاله زار تهران

در خیابان لاله زار حدود 2500 فروشگاه لوازم الکترونیکی ومود دارد که ساعت کاری صنف مغازه‌داران الکترونیکی لاله‌ زار همه روزه به جز روزهای تعطیل رسمی از ساعت 8:30 صبح تا 19 است و در روزهای جمعه از 11 صبح تا 8 شب است.

نکته: اگر با خودروی شخصی به لاله‌ زار می‌روید بدانید که حدود 4 پارکینگ برای پارک خودروی شما در آنجا وجود دارد. اما دقت داشته باشید که طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در این منطقه اجرا میشود و پر از دوربین های نظارتی راهنمایی و رانندگی است.

خیابان لاله زار به دو بخش تقسیم می‌شود:

  • لاله زار شمالی که این بخش حد فاصل خیابان انقلاب تا خیابان جمهوری را شامل می‌شود و به نام «لاله ‌زار نو» نیز شناخته می‌شود.
  • لاله زار جنوبی که این بخش هم حد فاصل خیابان جمهوری تا میدان امام خمینی است و به نام «لاله ‌زار قدیم» که همان لاله زار اصلی است، شناخته می‌شود.

خرید عمده و مستقیم انواع لامپ LED از کارخانه رزمی

همانطور که گفتیم لاله زار تهران، مرکز فروش عمده لوازم روشنایی و لامپ است. لامپ‌های ال ای دی، رشته‌ای و فلورسنت، انواع چراغ که یا وارداتی هستند و یا در داخل ایران تولید می‌شود. تولید کنندگان بسیاری در ایران وجود دارد که اکثر آنها در لاله زار تهران دفتر فروش و یا نمایندگی دارند.

برای خرید عمده لامپ از کارخانه تماس بگیرید.

صنایع روشنایی رزمی نیز یکی از تولید کنندگان معتبر در زمینه لوازم روشنایی در لاله زار تهران است. از سال 1360 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لامپ‌های ال ای دی با برند ISUN آیسان، چراغ‌های محوطه‌ای، آلومینیومی، سردری، آویز، چمنی، پارکی، باغی، دیواری، سقفی، سرلوله و … و همینطور انواع لوله، پایه آهنی و آلومینیوم خیابانی با مدیریت ثابت آغاز کرده است. در سال‌های اخیر نیز اقدام به تولید حباب‌های توپی پلاستیکی (در سایزهای مختلف) با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های تزریق پلاستیک کرده است.

باعث افتخار صنایع روشنایی رزمی است که با کادری مجرب و کارآزموده و متخصص آماده خدمت رسانی و همکاری با شهرداری‌ها، نهادها و ارگانهای دولتی و خصوصی و … است.

این نوشته در Blog ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با دفتر کارخانه