لیست کارخانه های تولید لامپ کم مصرف در ایران

لیست کارخانه های تولید لامپ کم مصرف در ایران

در عصر حاضر نیاز به وسایل برقی کارآمد و با عمر طولانی به‌خصوص لامپ‌های کم مصرف، چراغ‌های روشنایی، لامپ‌های  LED صنعتی و خانگی در حال افزایش است. به همین دلیل، ما شاهد افزايش تولید کنندگان‌ در حوزه‌ی تولید تجهيزات روشنایی صنعتی و کارخانه لامپ سازی نیز هستیم.

در همین راستا لیست کارخانه های تولید لامپ کم مصرف ایرانی را آماده کرده‌ایم، که امیدواریم مفید واقع شود.

لیست شرکت های تولید کننده لامپ

در حالی‌که شرکت‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید به‌عنوان تامین کننده لوازم روشنایی در نظر بگیرید، اما سعی کرده‌ایم سازندگان قابل اعتماد در حوزه‌ی تجهیزات روشنایی صنعتی را در این لیست بگنجانیم که به شرح زیر است.

کارخانه لامپ سازی آیسان

صنایع روشنایی رزمی از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع چراغ‌های محوطه‌ای، آلومینیومی، سردری، آویز، چمنی، پارکی، باغی، دیواری، سقفی، سر لوله و … و همینطور انواع لوله، پایه آهنی و آلومینیوم خیابانی با مدیریت ثابت آغاز کرده است. مسئولین خرید پروژه های بزرگ، مغازه داران و فروشگاه های لوازم الکتریکی در ایران برای خرید عمده لامپ از کارخانه میتوانند با شماره تماس کارخانه لامپ سازی  ۳۳۹۹۴۴۰۱ ۰۲۱ تماس بگیرند.

کارخانه لامپ آیسان

توليدات و سوابق کارخانه رزمی

کافیست در هنگام عبور از خیابان‌ها و اماکن شهر تهران مانند: نهاد ریاست جمهوری، بیت رهبری، میدان امام خمینی، بلوار میرداماد، خیابان شریعتی، پارک شهر، پارک ژوراسیک، ترمینال جنوب و نیز تمامی شهرهای ایران عزیز، نگاهی به اطراف خود بیندازید؛ تا انواع و اقسام چراغ‌های تولیدی این شرکت را ببینید.

کلیه چراغ‌های تولیدی این شرکت از جنس آلومینیوم، و به روش دایکاست و ریخته گری است. استفاده از سرپیچ‌های سرامیکی، سیم درجه یک و استاندارد و مقاومت در برابر حرارت بالا، از ویژگی‌های محصولات این شرکت است.

در سال‌های اخیر نیز اقدام به تولید حباب‌های توپی پلاستیکی (در سایزهای مختلف) با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های تزریق پلاستیک کرده است.

صنایع روشنایی رزمی با کادری مجرب و کارآزموده و متخصص آماده خدمت رسانی و همکاری با شهرداری‌ها، نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی است.

شرکت لامپ پارس شهاب

شرکت لامپ پارس شهاب، به‌عنوان اولین تولید کننده لامپ در ایران، با ۵۴ سال سابقه در صنعت روشنایی و سازنده‌ی لامپ‌ها و چراغ با برندهای پارس‌‌ شهاب، پارس‌خزر و زمرد است.

تصویر از کارخانه لامپ پارس شهاب

سبد محصولات تولیدی پارس شهاب شامل موارد زیر می‌شود:

  • لامپ‌های LED: حبابی، گرد(کروی)، استوانه‌ای، سفینه‌ای، فیلامنتی، اولیور، گلسا، شمعی، هالوژنی، خطی
  • چراغ‌‌های LED: دورشیشه‌ای، اسلیم، پنل 60 در 60، یکپارچه، روکار، خطی
  • محصولات تزئینی LED: لامپ‌های تزئینی، چراغ‌های تزئینی، ریسه‌های تزئینی
  • محصولات هوشمند IoT: حبابی Dimmable، شمعی Dimmable، حبابی موزیکال بلوتوثی، حبابی رنگارنگ RGBW
  • روشنایی هوشمند: کلید هوشمند و چراغ هوشمند
  • لامپ‌های فلورسنت (FL): مدل‌های تیوب T8 و T10
  • لامپ (FPL): مدل 36 وات
  • لامپ‌های رشته‌ای (IL): حبابی و شمعی
  • لامپ‌های تخلیه گازی: بخار جیوه، بخار سدیم، متال هالاید
  • چراغ‌های LED فضای بیرونی، قطعات و تجهیزات، پروژکتور و چند راهی برق

شرکت افراتاب

شرکت صنایع الکترونیک افراتاب در سال ۱۳۷۷، به منظور تولید محصولات الکترونیکی و مخابراتی تأسیس گردید. با به‌کارگیری فناوری های روز دنیا، قدرت خود را در تولید انبوه به اثبات رساند. گروه‌های فنی افراتاب از بین مهندسین دارای خلاقیت و مهارت، مصمم به اخذ رضایت مشتری شده‌اند.

کارخانه لامپ کم مصرف افراتاب

در افراتاب، محصولات روشنایی نظیر: لامپ‌های ال ای دی، چراغ‌های سقفی، انواع  پروژکتور، چراغ‌های خیابانی و وال واشر جهت روشنایی و نورپردازی با تمرکز بر ویژگی کیفیت و کاهش مصرف انرژی، طراحی و تولید می‌شوند.

شرکت پارس شعاع توس

گـروه صنعتـی تولیـدی پـارس شعـاع به‌عنوان‌ توليد كننده پيشرو در صنايع روشنايی و الكترونيك، با بيش از ۲۰ سال سابقه فعاليت در اين زمينه‌ است.

با تاسيس دو شركت توليدی پارس شعاع توس و پارس شعاع تابا (والانور) و با دراختيار داشتن سالن‌های توليد، انبار، واحد تحقيق و توسعه، كنترل‌ كيفيت، آزمايشگاه و اداری به توليد سبد گسترده‌ای از لامپ و چراغ‌ LED، كليدهای خودكار مينياتوری، محافظ‌ جان و چسب‌ برق پرداخته است.

لامپ بروکس

شرکت گسترش تجهیزات روشنایی پایدار از سال ۱۳۹۳ و با برند بروکس (BURUX)  فعالیت خود را نخست در زمینه تامین و توزیع محصولات روشنایی نوین بر پایه‌ی دیودهای نورافشان (LED) آغاز کرد و در فاصله زمانی بسیار کوتاهی موفق به تولید انواع لامپ و چراغ LED گردید.

همچنین در سال ۱۴۰۰، عرصه فعالیت‌های خود را از تجهیزات روشنایی فراتر برد و در قالب گروه صنعتی بروکس افتخار خدمت گزاری به ایرانیان با عرضه ابزارآلات، باتری، سیم و کابل، چسب برق، دستکش کار و چسب با برند بروکس را دارد.

لامپ ال ای دی میتره

شرکت «صنایع تولیدی رادویرانور» با توجه به نیاز اساسی کشور به کالاهای باکیفیت در زمینه محصولات روشنایی مانند: لامپ ال ای دی، با رویکردی هوشمندانه در جهت بهینه‌سازی‌ در مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست، مهمترین هدف خود را در ساخت و تولید محصولاتی با بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا قرار داده است.

رشته‌ای از محصولات کنونی این شرکت، با الهام از ارکان طبیعت و ترکیب خورشید و آسمان، میتره نامگذاری شده است و متخصصان مجموعه با تلاش و کوشش مستمر در پی دستیابی به محصولاتی با استانداردهای بالای فنی و بهداشتی هستند.

صنایع برق و روشنایی هدایت‌گستر

صنایع برق و روشنایی هدایت‌گستر در سال ۱۳۹۲ با هدف تأمین و پخش ملزومات برق و روشنایی و ارائه خدمات متنوع و گسترده در این صنعت آغاز به فعالیت نمود.

هدایت‌گستر پس از سال‌ها تلاش بی‌وقفه در صنعت برق و روشنایی امروزه پاسخگوی نیاز بازار با ارائه محصولات و کالاهای متنوع و گسترده‌ از قبیل: انواع لامپ‌های LED، کم‌ مصرف (فلورسنت)، انواع پنل، براکت، ریسه، پرژکتور، چراغ، هواکش‌های خانگی و صنعتی، انواع کلید مینیاتوری، محافظ جان و تجهیزات برق صنعتی، انواع سیم و کابل و لوازم جانبی نور و روشنایی است.

شرکت لامپ سازی نورافشان

شرکت لامپ سازی نورافشان، نخستين و بزرگترين توليد کننده لامپ‌های گازی CFL و لامپ‌های LED در ايران است.

فعاليت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز نمود و در سال ۱۳۸۳ از بخش دولتی و توانير به بخش خصوصی واگذار گرديد.

شرکت لامپ نور

شرکت لامپ نور (سهامی خاص) درسال ۱۳۶۳ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لامپ رشته‌ای، با هدف ارائه خدمات مختلف و گسترش فعالیت تولیدی آغاز نمود.

محوریت فعالیت شرکت لامپ نور علاوه بر تولید لامپ رشته‌ای، تولید انواع لامپ‌های گازی از جمله: بخار جیوه، بخار جیوه مستقیم، بخار سدیم و متال هالید، محصولات ال ای دی از جمله: لامپ ال ای دی و چراغ ال ای دی و لامپ‌های دیگر مانند: لامپ هالوژن، لامپ کم مصرف و لامپ فلورسنت در رنگ‌های مختلف است.

بزرگترین تولید کننده لامپ در ایران

صنعت لوازم و تجهیزات روشنایی به چند بخش تقسیم می‌شود؛ که شامل: لامپ تخت، لامپ فلورسنت فشرده، لامپ LED و لامپ رشته‌ای و هالوژن می‌شود. انتظار می‌رود به دلایل مختلفی مانند: کاربردهای روزافزون، هزینه نگهداری پایین و سازگاری با محیط زیست، این موارد مخصوصا لامپ ال ای دی کم مصرف بیشترین رشد را داشته باشد.

موضوع حائز اهمیت در این مطلب بر اساس مواردی چون: کیفیت محصول، هزینه‌ها، کارایی، برند و دیگر موارد، یافتن بهترین شرکت لوازم و تجهیزات روشنایی قابل اعتماد است.

بنابراین اگر با چالش‌های این‌چنینی روبرو هستید؛ جای درستی آمده‌اید! چرا که در این پست با فهرستی جامع از بهترین تولید کنندگان چراغ‌های روشنایی و لامپ‌های LED از جمله: صنایع روشنایی رزمی، شرکت افرا تاب، لامپ بروکس و … آشنا شده‌اید؛ که همگی در کار خود به‌نام و معتبر هستند.

برای خرید عمده لامپ از کارخانه و استعلام قیمت لامپ ال ای دی با ما تماس بگیرید:

 ۳۳۹۹۴۴۰۱ ۰۲۱

این نوشته در Blog ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با دفتر کارخانه